äääntligen...

...är julen över!!!
 Det kan ju inte bara vara jag som tycker att julen är GANSKA så överskattad?
Man står och lagar mat i flera timmar, handla julklappar för flera tusen (plus att man stressar som en idiot med de dagen innan julafton), man städar och håller på. Sen äter man upp den på 15 minuter, sliter upp julklappspappret och sen ser golven ut som hej kom å hjälp mej!!! Nä tacka vet ja vardagen.
Elias var så uppjagad igår innan tomten kom så jag trodde att han skulle riva hela huset. Lyckades dock filma när han stod och tittade ut genom fönstret, när det plötsligt knackade på de...hehe... å gissa vem som stod där? Herr tomte & fru tomte :)
15 minuter senare var alla klappar öppnade (det slet och drogs i alldeles för många klappar), en radiostyrd truck m. tillbehör kördes för fulla muggar. Och en mikrofon med stativ från helvetet (förlåt jennie & ray, inser nu vilket enormt misstag jag gjort)... Hittade dock mikrofonen inslängd i tvättstugan idag. Det var nog inte bara jag som tröttnade på den igår.
Nu är jag barn/sambo ledig, dock rymde fältet *pust*.. så nu är golven sugda & moppade!!

Jag fick en ny mobil igår :) En LG BL20, så nu ska de fotas och spelas musik för fulla muggar!

Nu ska jag återgå till städandet, kaffet och allt annat.



Kommentarer
Anonym

http://believ.blogg.se/ here it is hot mamma

2009-12-26 @ 16:23:57
Emma

spännande med ny mobil! julen är helt klart överskattad!

2009-12-26 @ 17:13:31
Petra

äälskar min nya mobil...det ska tas MÅNGA foton :)

2009-12-26 @ 18:41:36
URL: http://frublom.blogg.se/
Emma

Man kan aldrig ta för många!

2009-12-26 @ 22:53:53
Petra

nej det är sant... eller jo de kan man :) jag måste köpa mej ett ordentligt minneskort

2009-12-27 @ 10:04:36
URL: http://frublom.blogg.se/
Emma

Bästa minnet är de som sitter kvar i huvudet längst! hi hi.

2009-12-27 @ 13:26:52
Petra

:) japp...tur minnet finns kvar

2009-12-27 @ 16:32:46
URL: http://frublom.blogg.se/
Emma

Kommit igång med mobilen? Det brukar vara lätt när man väl hittat tekniken.

2009-12-29 @ 12:02:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0