årets längsta dag

Gokväll!!
Tror att det här har varit årets längsta dag...allt går i slowmotion... Elias klättrar på väggarna och jag ill bara att det ska bli imorgon...tror någonstans att den dagen kommer att gå snabbare än denna...but who knows?? har ju min mobil att leka med, eller jaa, försöker lära mej den..men guud va krångligt med nya tekniska prylar, när man är så oteknisk som jag är. Går ju för fasiken inte ladda ner musik i den!!! Men den är underbar ändå!


Elias har varit blöjfri hela dagen. Hoppas verkligen att det går vägen nu. Han är ju fasiken för gammal för blöjor. men "toaletten passar inte riktigt hans rumpa" som han säger! men idag har han vatt duktig utan "olyckor"!
Det blev ingen janne & Amanda idag, men imorrn kanske? Och på tisdag kommer Marlene & Evve... Saknar ju ihjäl mej på lite syster persson love :)
Hur ska vi kunna skapa nya minnen om vi ses  så sällan? va va va??

Nu ska jag lägga monstert, sen blir de Robinsson.. ska försöka lägga upp lite nya bilder här imorrn.
 


Kommentarer
Malin

Håller tummarna med blöjorna!! Hoppas att allt e bra med er!!

2009-12-27 @ 07:03:46
Petra

Tack!! Tror att de kommer lyckas med "blöjfriheten" under julledigheten :)

2009-12-27 @ 10:03:31
URL: http://frublom.blogg.se/
Anonym

du du du jag kommer väll så ofta jag bara kan älskade frun imorn kommer vi och natta dig

2009-12-27 @ 22:19:51
Anonym

du du du jag kommer väll så ofta jag bara kan älskade frun imorn kommer vi och natta dig

2009-12-27 @ 22:19:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0