Bilder från spa???

Idag har jag vatt produktiv :) I´m so duktig!!
Har hämtat ved, lämnat en massa gammal skit på återvinningnsstationen, handlat & lagat mat. Nu ska jag ge mej på köket för sjuttioelfte gången den här helgen.

Appropå nått helt annat:
Varför tog jag bara en bild när jag var på spa i Båstad? Och dessutom en bild på mig själv? Ok att jag var lite dragen, men va faan


Ibland tror jag att det är något fel på mej! Eller så älskar jag mig själv lite för mycke bara! 
Men så såg det iaf ut på restaurangens toaletter. Så nu vet ni de.

Kyssen


Kommentarer
Keay

oj vilken sötnoos!

2009-12-06 @ 17:25:15
petra

Jag har sminkat över det värsta :)

2009-12-06 @ 19:41:39
URL: http://frublom.blogg.se/
Keay

Ja, men jag tror inte det har haft nån avgörande betydelse faktiskt. ;-)

2009-12-06 @ 21:09:54
Anonym

hahah du e ju för go & snygg my love,,, sabotage VEM WHAT WHEN? porque mi amore?? vårat love house

2009-12-07 @ 14:42:46
Keay

Sakta i backarna, jag satt just julmusten i halsen..Men jag är faktiskt bara en läsare, som finner denna blogg intressant! 8-)

2009-12-07 @ 16:33:01
Petra

Vet ej vem som saboterat...har inte ringt Grissom i CSI än!!

Intressant blogg? Hmm...tycker mest att jag snurrar till det faktiskt

2009-12-07 @ 18:10:49
URL: http://frublom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0