brrr...fryser...

Gokväll vänner!

Nu har lilla jag varit duktig. har skottat uppfarten i en timme nu. Känner mej redan som ett muskelpaket :)
Kände bara att jag nog inte skulle vara så sugen på att hålla på att skotta 06.30 imorrn bitti innan dagis lämning & jobbstart! Så nu har jag hällt upp ett mega bauota glas me Cola & två klementiner (tack amanda & lillebror). Ska bli gutt.
Imorrn slutar jag tidigt...ska bli så skönt med lite ledighet. Hinna att åka till syster och barnen i Gislaved. Har ju fortfarande lite "hemlängtan" emellanåt.
Sen hoppas jag på att Marlene & Evil kommer hit på besök. jag vet en som hade uppskattat ett besök :) Junior!!!

Men utöver allt de skojsiga så ligger det en liten vulkan inom mej som bara väntar på ett utbrott. En liten tändsticka på glöden och jag kommer att explodera.

Så till dig min kära lilla systerdotter.
Tänk till innan det är försent! Önskar du hade kunnat stå för dina handlingar istället för att gömma dig bakom någon du inte är. För en vacker dag spricker fasaden och då finns det ingen du kan vända dej till. Sanningen kommer ALLTID att övervinna lögnen. Så är det bara. Och det kommer du också att märka, inom en snar framtid.
Jag dömer inte dej eller vad du gör, men dina lögner gör mig vansinnig. Det värsta är att du förmodligen inte ens är medveten om det själv.
För dig kanske det inte är en stor förlust att mista mig, men för mig är det en stor förlust att mista dig, iaf den du brukade vara! Du vet inte vad jag gjort för dig när du var mindre, vilka samtal jag ringt, vilka diskussionen jag fått ta pga av dig och alltid, ALLTID försvarat dej, i alla lägen, fast jag ibland vetat om att jag gjort fel.
Men nu har du gjort ditt val och det är att välja bort mig. Så ok. Kommer inte att plåga din sargade själ något mer. Önskar bara att du kunde vakna upp och inse vilket misstag du gör. Jag är inte mer än en mamma. Du hade gjort samma i samma situation. Men en dag kommer du kanske också att står där. Frågan är om du fortfarande vill tro på lögnen eller om du väljer sanningen? jag vet inte, men jag hoppas att du väljer det sista.




Kommentarer
Anonym

i said Brrr its cold in here,,, ja du hur man vaknar och är död,,, jag och mina meningar ;)

2009-12-23 @ 16:49:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0