God morgon

hejsan svejsan!!
Idag känns det att man var på busfabriken igår. Mitt huvud känns som en ballong..med alldeles för mycke luft i.
Men det var trevligt. Jag och marlene satt och tjötade och evve lekte med Elias..hehe precis som det ska vara! Så jag bokar henne nästa gång vi åker dit :)
Pojkarna är och inhandlar tapeter till vardagsrummet...ska jag känna mej nervös? En 3-åring och en färgblind ska välja tapeter? jaja.. det kommer säkert att bli toppen.

Gud va sugen jag blev på att åka skridskor. Tror att jag ska ta med mej själv och Elias till hallen i Gislaved. Så han får provåka sina nya skrillor :) Eller som han säger "Nisko". Behöver dock fixa ett par till mej själv..med risk för total utmobbning, misstänker att jag inte är ett dugg bättre än gymnasietiden och då kan vi verkligen snacka bambi på hal is. Men men övning ger väl färdighet kanske! Appropå skridskor....FÄRJESTAD FÖR I HELVETE!!! Ni behöver ett rejält släng av smisk...

Nu väntar kaffet...känner doften. ÅÅ ett tips till alla choklad-lovers
Marabou mintkrokant & banan( färsk sådan) ...mmmm nice, very nice...



Kommentarer
Malin

JA det behöver dom!! AS KASSA!!!

2009-12-30 @ 10:30:07
Anonym

haha låter som en frukost a la jaaa jag ska åka på semester 2010 but who gives a shit??? host host NO MORE CHOKLAD!!! FATTARUUU??

2009-12-30 @ 11:13:08
jag

men vadå??? de var ju du som lämnade choklad ditt puckooooooooooo

2009-12-30 @ 14:55:40
URL: http://frublom.blogg.se/
Anonym

oup i did it again,,, oups you think im in love that im send from above,,,IM NOT THAT INNOCENT you see im dreaming away wishing my feelings could really exist,,,, but to loose all my sences that is just so typical me,,,mycket på tapetet nu hjärtat lilla ;)

2009-12-30 @ 16:45:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0