God morgon

Funderar på att beställa bilder till Sonisphere festivalen i Stockholm. Det är bara ett mindre problem, det är den 7 Augusti. Och alla som känner marlene vet ju att hon fyller de 6 Augusti...och att hon eventuellt kommer att strypa mej om jag inte kommer på hennes fest :) Så jag får la vara den underbara vän jag är och inte bokka biljetter.. :(
Om du visste vad jag missar för din skull.........Motley Crue, Iron Maiden mfl.  Där kunde man stått längst fram, när Tommy lee drar up "titticamen" å flaschat lite bröstvårta, men men. Är ju hellre med dig i Halmstad faktiskt..

Nu ska jag gå å dränka mina sorger i kaffe & choklad (jaaa idag får jag faktiskt äta de, då jag är i stor sorg)


Kommentarer
Anonym

vilken tur att jag bokade dig den 7e redan förra veckan paxadddd

2009-12-11 @ 22:31:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0