Mother Fu*****

http://www.youtube.com/watch?v=6v9at5RlFu4

hihihi :)

Idag kom ordet igen...de gyllene ordet som får mina smilgropar att bli enorma...ordet som får mitt hjärta att smälta... "FÖRSÄKTA"  han råkade rapa..stackarn!! Hahahahaha

Nu är hallen tapetserad...golvet inköpt...kommer att bli så fint!
Imorrn kommer marlene, då blir de bio & vino. *längtar*


Hörde en sån jäkla roliga sak idag på jobbet av en av tjejerna (hanna).. för länge sen var hon i landet over there, ja amerika. Hon och familjen var på nått zoo och framför dom stor en STOR-växt familj från landet Afrika.
Big moma står och beundrar apan som ligger helt stilla i sin bur när hon plötsligt säger med sin "big african moma"- voice "Damn, that mother fucker is alive".. haha när Hanna berättade detta så såg jag framför mig någon i afrokrull (kanske en vit kam in petad i håret nånstans), ett par tighta leopard-leggins och en chipspåse i hennes vänstra hand och en joint i hennes högra. Hahaha snacka om förutfattade meningar :) 
 Well that´s just me, MOTHER FUCKERS!!!

 

Kyssen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0