Nyårslöften??

Gomorgon!!
Idag känns det som jag blivit överkörd av en ångvält...don´t ask me why!!!
Är ensam hemma nu...så jag pysslar med sånt som jag gör när jag är ensam ;)
Lilla DU...nu ska du inte få för dej en massa saker... jag menade att jag gör saker som dricka kaffen, pilla navel & städar :) Pratar en del i telefon oxå :) Kanske lite för mycke, men hur ska jag annars bli uppdaterad angående sånt som händer utanför skogen? Det enda som händer här är ju att nån gammel pensionär går förbi med rullator, eller att snöplogen kör förbi. En gång så var antikaffären öppen...WOW...värsta rusningen. Ibland saknar jag lite liv å rörelse...men nu när jag får köra bil på egen hand så kan jag ju faktiskt ta mej dit jag vill..är dock lite dålig på de, men jag ska bättra mej :)
Nu är det bara några dagar kvar av detta året! Har ni bestämt er för några nyårslöften än? Jag har de, brukar inte göra de, men detta är ju bara för mitt eget bästa!
Ska försöka hålla min gluten-diet LITE bättre, med tanke på att jag skiter fullständigt i den nu, så kan de ju inte bli såå svårt, eller? So no more pasta and bread for me...
Och choklad.. faan... jag älskar ju choklad, jag vill nästa älska MED choklad... Får la göra som Marlene å äta MÖRK choklad...uhhh.. "Hur många rutor gör dej glad?" marlene svar " man kräks efter två" (å då menar hon mörk, den andra sorten räknar man inte i rutor innan man blir glad, man räknar kakor).

Wish me good luck chuck



Kommentarer
Anonym

hahah japp vitat e jag duktig på ses imorn my love

2009-12-27 @ 22:15:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0