Peter North fixar glasyren :)

Hola Amigos!!!

Äntligen är måndagen nästan slut, vet inte varför just måndagar är så tråkiga. Allt är jobbigt. Att gå upp på morgonen, ladda kaffebryggaren på jobbet, se allmänt sexig & förvirrad ut...ja allt sånt där som bara flyter på i vanliga fall. Idag har jag haft en "bad hair day", tur att min ansikte och kropp är i  så perfekt synk att jag inte behöver tänka så mycke på håret!!! :)

 

Än är mysteriet inte löst med mitt & Marlenes älskade pepparkakshus. Fattar dock inte hur folk kan håna och göra narr av något så vackert. Okey att det ser ut som att Peter North gått  åss på de, men va faan. Allt för konsten!
För er som intevet vem Mr. North är....GOOGLE IT!!!! Har gärna mor eller far i närheten när ni gör de. Alla förtjänar lite gött!

Varför har folk så ont av ironi? Känner ni mej inte bättre? Ni vet la att allt är ett stort skämt för mig? Livet leker liksom, ibland, eller ja...sällan!!
Men visst jag kan vara bitter & vresig om det känns bättre. så därför...no more kisses for you...

Kramen



Kommentarer
Anonym

men hallå du sa inget om va som eg hände???/maja gräddnos

2009-12-07 @ 18:34:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0