Söndag

Gokväll!!
Jaha då var det söndag igen! Jag har ju inte jobbat så mycke i veckan, bara måndag & onsdag, så de ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till vardagen/verkligheten igen. Det är ju inte direkt en dans på rosor att vara hemma med sjukt barn, i detta fall en väldigt varm och hostig Elias.
Vi skulle ha letat julgran idag, men icke...vi får ta de nästa helg, bakfulla & goa.
Jag och Elias ska åka till värnamo på fredag. Först hem till lillebror janne & svägerskan Amanda, sen eventuellt till en gammal klasskompis vid namn HH... :) eller Emma om man förderar det namnet. Sen blir det mys hos marlene, med "general tsao kyckling" guuud vad gott, det åt man jämt när man bodde i Värnamo & var bakfull efter en hel kväll på Harrys. Vicka minnen. Som när jag och marlene satt och spelade ölspelet själva, dessvärre är det ju ingen av oss som dricker öl, så det fick bli 7.0 cider och sprit :) Gissa om det blev en vinglig kväll??? Haha men kul hade vi!!! Som alltid. Vi försöker ju skapa nya minnen, jag & majzan :) Så till hösten blir det en utlandsresa, bara hon och jag. *längtar*

Efter en fredag med mycke mys och övernattning blir det "familjejulfrirande" hos pappa, med syskon & alla barnen. Sen raka vägen hem och till Torup på ett annat kalas, innehållande lite mer "vätska". Jag ska dock vara nykter och köra. Lika bra de kanske, jag blir ju bara så jäkla dålig dan efter!

Nu ska jag återgå till mitt, middan & läggandet av snoris



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0