Synsk? jag? jaa kanske...

Idag har jag inte fått mycke gjort...men men ibland blir de inte riktigt som man tänkt sig. Tror att jag ska ta å glotta lite på Tv6 Play och  "Paradise Hotel"...är bara LIIIITE addicted haha, men berätta inte de för nån :)
Och ikväll...ännu mer sleezy.. "Mammas pojkar".. är lite hemligt kär I Bobby mamma "Bobby, mammas bebis...hon är inte vår typ"... så jäkla dåligt, samtidigt som det är så himlans underbart...sen älskar jag ju att gotta mej i andras bekymmer och problem. Är dessutom en perfekt problemlösare och människokännare, jaa lite som Saida kanske...eller nää kanske mer som Jörgen i "Förnimmelse av mord", lite halvskum, man vet inte riktigt om det går att lita på han eller inte. Vad döljer sig under de långa håret och den sexiga mustachen??? han ständiga röst som bristen när han träffa nån på den "andra sidan" (som egentligen inte ens är död).
Nej nu när jag tänker efter så är jag nog varken synsk eller en bra problemlösare! Ibland vore de nog ganaska så bra att veta svaren på allt och hur de kommer att bli i framtiden! Kommer marlene vara med i "Dating in the dark?" "Kommer mina bröst att sjunka mycke längre ner i avgrunden?" "vem faan dödade egentligen Laura Palmer i Twin Peaks?" "Ska Westbohockey klara av att hålla nollan nästa match?"
 Svaren:
Med hennes "tur", Ja
Förmodligen/på god väg redan nu
Kommer inte riktigt framtill ett bra svar...får titta  lite mer i "kulan" innan svaret kommer
Hmmm med bra coaching...who knows??


Kyssen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0