Vaccinerad

Hejsan gott folk!

Nu har man äntligen fått den där förgrymmade sprutan :) Å jag varken svimmade, grät eller sprang därifrån. I ärlighetens namn så gjorde de inte så ont. Så till er som tvekar, TA DEN!!! Bättre att bli sjuk av sprutan än av influensan :) Så där har ni dagens tips!!!!

Idag var det en tomenisse här å lämnade paket till Elias paketkalender (tror han iaf, när det i verkligen fallet var hans underbara mamma som har stått å slagit in 24 paket). han var så glad när han hittade "ettan"... & i låg en dinosaurie :)

Vet fortfarande inte vad som händer på julafton!! Min lillebror vägrar ju komma hit :(  SVIKARE!
Vet bara att vi ska till några vänner på kvällen och träffa tomten.

Idag har jag saknat gislaved... mina gamla vänner & det lite mer pulserande "stadslivet".

Puss på er


Kommentarer
Janus

Svikare var väl lite väl hårt?

2009-12-03 @ 07:59:39
URL: http://www.supergay.com
petra

Ehh nä...de var lindrigt..

2009-12-03 @ 19:24:43
URL: http://frublom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0