allt går sönder & minnen kommer tillbaka som en whiplash-skada

Go middag!

Fick lite sovmorgon idag, sen blev de frukost å sen åkte jag & Elaj till Brännarp utanför Kvibille... vi hälsade på en gammal jobbakompis (Linda), hennes gubbe & 2 små barn...fick våfflor och KAFFE. Jag kanske har glömt att berätta att min kaffebryggare har pajjat, så paniken stiger sig varje morgon då jag måste inse att jag kommer att bli tvungen att dricka pulver-kaffe...under hela dagen!!!! Så jag fick dricka ett par koppar för bygga upp "försvaret".
Sen har Elias pajjat min "gettoblaster", min gamla cd-spelare som jag fick av pappa i början av 90-talet, som han i sin tur hade fått av min bror Micke... den kunde ha fått ett eget program i "antikrundan" faktiskt! Herregud vad låtar det har spelats på den (och blandband som spelat sin). Där stod man framför spegeln med en hårborste i handen och en ditmålad prick under näsan och mimade till Madonna-låtar, typ "Like a virgin"... å movsen ska vi inte ens tala om, de sitter i än, eller inte! Jag håller mej till mottot "dom som dansar är dom som inte har råd att  stå (läs: bli bjudna) i baren".  Sist jag shakade måste ha varit med Maz & Evil på måndagsklubben, å då kan jag inte på något vis påstå att jag var direkt nykter... bildbevis:

Men vicken kväll...förstår inte hur marlene står ut med mig??? Men mina bra sidor kanske överväger dom dåliga/onyktert otrevliga???

Nu ska jag återgå till städandet. Skickar med en länk... så ni får nått att öva moves på...
http://www.youtube.com/watch?v=Ec88EIGyb6E


Kommentarer
Anonym

VEM står int eut med dig? frågan är hur folk står ut UTAN DIG??/M

2009-11-15 @ 21:57:19
Anonym

uppdatera frublom, i miss u baby boo/m

2009-11-18 @ 12:49:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0