Bad romance

hej mina älskade & hatade :)
vet ju att ni är ganska så många där ute som tittar till min blogg ibland.. hihi :)
Har ju fått en låt på huvudet (å nej den går inte baklänges och sjungs av Coldplay), men jag skäms lite för att berätta de..men mitt behov av denna "hermafrodit" är just nu enormt, eller ja av låten iaf!
Är man en dålig mamma om man går å köper en skiva till sin son, när man egentligen själv vill ha den? lasse brukar alltid säga till mej att jag hör hemma på Rix FM med alla andra popoffer/fjortisar!!!

Okey.. här är den AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

http://www.youtube.com/watch?v=4pG7so0hoEs

Gör som Marlene DO THE ROCKRINGSDANCE....DO THE ROCKRINGSDANCE..kan dock inte föra & röra mej lika hett som henne, men what the hell man lever bara en gång å man ska göra de rejält.

När vi ändå är inne på musik så kan jag berätta fur alle att den är väldigt konstig, min musiksmak alltså. Gillar allt, så länge det inte är med bjällror, plingplong, jesus älskar alla barnen & frälsningsarmens "han har öppnat pärleporten". men det värsta av allt, jävuelns påfund, DANSBAND!!! Usch...får eksem & konstiga utslag på konstiga ställen..allt är så jävla glatt å alla har guldbruna ögon å fikar med Dagny! varför? Å vem faan döper sin unge till Dagny? Räcker de inte att min lille bror fick heta Hartvig i mellannamn? Stackarn bev ju konstig på grund av de, söt, men konstig!

Nu ska jag pussa min man Herr Blom innan han smiter iväg på föräldramötet...det var visst hans tur denna gången!
Puss & kram å nyp


Kommentarer
Anonym

ellie lskar dansbands musik hon vill gå på en sån dansbandskväll btw kanske det e på kryssningen??? få msk rör sig lika hett som mig,, du såg väll hur mkt lasse dreglade när jag körde rockring dance du måste lära dig den, den funka i ALLLLA lägen,,,, (obs man behöver helst inte ha ngn känsa för takt & tn nä rman kör den ) den blir bäst då

2009-11-04 @ 21:51:55
URL: http://amazingm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0