Bion bokad

Så nu var bion bokad...hoppas inte att jag kommer att lipa som jag gjorde när jag läste boken :(
men marlene har ju redan tjuvkollat på den :(  men hon får härda ut på fredag i Hyltes HÄRLIGA biosalong!!!
Ska vi boka bord på restaurangeen där eller ska vi fixa nått gott hemma sen? Det får du bestämma.

Idag har vi (jag & Lilleman) varit i Hylte på julskyltningen. han fick ääääntligen lämna sin önskelista till Tomten. Eller ja, förvirringen var enorm, när det sprang runt 3 tomtar ???  varje gång fick jag säga att den riktigas tomten kommer på julafton. LÄS EJ VIDARE NU OM DU TROR PÅ HAN MED DEN RÖDA LUVAN SOM "KOMMER" VARJE JUL !!!!!!! 
Tror snart att Elias kommer att fatta att det inte finns någon "riktig" tomte utan att det bara är farfar!!
Han var ju så upprörd för någon månad sen när han kom på att farfar hade gått å vilat när tomten kom. "Stackars farfar"
Här nedan är farfars pojk :)

 
Nu ska jag kolla om maten är klar... blir hemmagjorda potatisklyftor (med morötter, röd & gullök, massor med vitlös, flingsalt, svartpeppar och olivolja), med kyckling en go sallad & vitlöksbröd. det kan man säga är en toppen söndagsmiddag!!

Puss på er!



Kommentarer
Anonym

jag vill äta hos dig =) mkt godare när man ätit ute de senaste månaderna =/ love uuuu

2009-11-29 @ 20:10:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0