fars dag

Idag har jag & lilla familjen varit hos pappsen i Värnamo. Jag hade bakat en choklad tårta (JA jag gillar choklad...mycke)
 

Å min älskling, sister/girlfriend kom oxå :) Du vet att jag älskar dej, fast jag är dålig på att uttrycka mej
Vi är för alltid... Bella and Edward

      Du den klumpiga & jag den mystiska *fniss*

And don´t forget to tell me the most basic question... WHAT DOES IT EAT?
"hemtelefonerna kommer att försvinna när pensionerna har dött ut" hahaha...du är så rolig marlene, men egna lilla åsiktsmaskin :)



Kommentarer
Anonym

hahahahaha ja ja jag förstår att du älskar mig hur du än utrycker eller inte utrycker dig, detstörta beviset för det gjorde du under mina svarta år... och för alla svarat & tunga år vill jag resa iväg med dig bara du och jag för att fira allt vi gått igenom,, kom igen fru b d vet att det kommer bli the time of our life,,, new memories och lite dark skin,,, /solbränna/ love u (m

2009-11-08 @ 19:48:02
Anonym

plan a önska dig pengar till resan i julklapp & bday paket så blir det lite m,indre att punga ut med,, kom igen nu älskling bella need to goa way with eddi

2009-11-08 @ 20:06:58
Anonym

mr mystig bella saknar dig NU GÅR DU INTE OCH GLO PÅ NEW MOON MED NGN ANNAN då få du kicken,, VI SKA GÖRA DET IHOP OK????

2009-11-09 @ 15:15:40
Anonym

åå hot mama jag ska låta dig ta såå heta solbilder på mig när jag solar i alla lägen i know u like it ;) love u miss mazing

2009-11-10 @ 12:50:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0