Fatcamp

jaha då har Marlene satt mej på en "inte-äta-nån-choklad-diet" ... känns som hon stulit mitt älskade barn... Hur ska jag klara de? Å varför finns alltid chokladen vid kassorna när jag har som mest choklad-abstinens? Kan jag inte få ha en festdag? Men jag måste ju vara ståndaktig om jag ska på vaccation till hösten. Det är ju en 30års resa på G, till Kanarieholmarna, bara jag & marlene. bara sol & bad & mys.
hjrtan
Frågan är ju bara om jag klarar att vara utan Elaj så länge? Min bebis.. mammas lilla citatmaskin..
Ska se om jag kan få in ordet "Fösäkta" i Wikipedia. Eller så får jag göra en egen ordbok, Petripedia.

Försäkta: Ursäkta & Förlåt (ex på användning: "mamma fösäkta, jag må inte jiktigt bja")


Tack för maten & kaffet idag Laila. Sorry att en kopp hamnade på golvet :) men nu behöver du ju inte moppa dä iaf! Hoppas oxå att du slipper "son of satan" ett tag framöver!

Pussen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0