fullsatt kvällsschema :)

gokväll..
jag börjar bli duktig på att uppdatera min blogg, till vissas förtjusning :) Slippa jag höra tjatet varje gång marlene ringer & ber om uppdatering!

Vicken kväll jag har framför mej, hektiskt värre.
 Först "True Blood" sen "Mammas pojkar" sen "Criminal Minds" .. hur ska jag hinna med allt? Måste skaffa mej en inspelningsbar box...eller kanske inte, för hur ska jag då hinna med allt som jag inte hinner med nu, sånt som umgås med min son, diska, laga mat, tvätta & städa! Ska ringa kanal 5 och kolla ifall inte jag kan få vara med i ett avsnitt av "Outsiders" - "Hjälp, jag är besatt av teven & försummar däför min familj"
 Tror att de kunde ha blivit ett bra program. Och samtidigt hade jag ju  fått mina "15 minutes of fame", med inslag av 300 reklampauser!!!! Jag vet att jag kommer att bli känd en dag, föhoppningsvis p.g.a alla pengar jag ärvt av någon "borttappad" morbrors-kusins-farmors-faster! Eller så kanske man bara står där en dag med konton fyllt av lukta-gott-gröna-sedlar (jaja nu vet jag att det är i Amerika dom är gröna, men jag kanske bor där då, faan ni är på mej hela tiden!!!).


Nähä nu börjar program nr. 1

kyssen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0