Julhandlat!!!

Gokväll vänner!
Är nyligen hemkommen från Falkenberg. har inhandlat julklappar till Elias, Marlene & fasters fis Alva :)
Men det är aningens komplicerat att handla julklappar till en 3-åring som har som enda julklappskrav att det ska vara en JOJO, men de går oxå bra med ett vitt FISKESPÖ eller en PÄRLPLATTA som ser ut som ett stort hjärta!

Vi får la se hur de blir med den saken, men som mamma ska jag göra mitt bästa, alltid!
Har satt upp julgardinerna & stakarna, blir mysfaktor hög här hemma nu. Tände lite ljus innan, drack kaffe och TITTADE på chokladen...åt dock av godiset, för det var ju bara sagt att jag inte fick äta chokladen! Eller hur marlene? *FNISS*
Har börjat få tillbaka värken i skuldrorna, suck!! Får la ta mej till en sjukgymnast eller nått, se om dom kan få bukt på min missbildade rygg!
Vi var på "julskyltningen" I Torup innan (vet faktiskt inte ens om det går att kalla de julskyltning). Elias skulle lämna sin julklappsönsknings-lista till Tomten, men han var inte där. Så jag fick lura han och sa att han hade gått vilse men att han skulle komma till Hylte imorrn! Hemska jag! Men han undrade oxå hur tomten kunde ta sig fram nu när det inte finns någon snö? Jag sa att nån skjutit Rudolf men att vi skulle få äta en go middag ikväll!!! 
Neeeeej klart att jag inte sa så!!!!!!!!!!!! Jag sa att renarna skulle vila fram till ju, så tomten fick gå iställetl! Duktiga jag!   
Nu går han förövrigt på en ENORM sockerkick!! Tur att de finns kaffe & cigaretter!!

Nu ska jag återgå till mitt plockande. Har några klappar att slå in!
P.s jag önskar mig ett hårt paket i julklapp, gärna färglatt & vibrerande  ;)



Kommentarer
Amanda

vart är alla mina julklappar då?! vavava? :)

2009-11-28 @ 22:51:10
URL: http://mandy.blogg.se/
petra

det är la inte julafton än va?

2009-11-29 @ 18:27:25
URL: http://frublom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0