tatuering eller inte tatuering?

har grubblat länge  nog på vad min nästa tatuering ska bli...å nu vet jag :) me de får bli en hemlis ett tag till :)
Konstigt att något kan vara så hatat samtidigt så älskat :)  men dom som hatar är dom som aldrig gjort nån...de bara måste vara så!!!
Tycker dessutom att det är dags för en "vänskaps-gaddning", MARLENE PERSSON!!!!!
 

Kaffebryggar-problemet är löst, livet kan fortsätta.. hittade en gammal på vinden, så nu är man tillbaka till sitt gamla vanliga jag igen..eller ja nästan iaf...har ju haft abstinens i en vecka nu. Förbrukningen på jobbet har nog vatt ganska så hög (sicken himlans tur att det är jag som brygger kaffet då).
 mmmm... bara en liten chokladbit som fattas..eller ja EN STOR bit då. Fy faan vilken trams "Hur många rutor gör dej glad?" ...VADÅ RUTOR??...SLÄNG HIT HELA KAKAN SÅ KANSKE DU KAN FÅ ETT HALVT LEENDE!!!

På fredag blir de Gislaved..känner att det är dags att träffa ungarna & syster, blir ju inte så ofta, tyvärr!! Ingen fest, bara kaffe o umgås, har ju E med mej så man måste ju vara ansvarsfull...
Man kanske skulle ta vändan om Båraryd...det är så vackert där vid sjön...



Kommentarer
Anonym

Det är kul att följa din blogg! :)

2009-11-18 @ 19:59:19
Anonym

båraryd?? i dont get it ?? /m jaha va ha du tänkt för gaddning då ? im scared!

2009-11-19 @ 08:39:50
Anonym

LÄS MIN BLOGG! den oretuscherade blondinen

2009-11-19 @ 09:04:24
URL: http://blondinmemsie.blogg.se/
fru blom

å jag skulle vara den retuscherade? hmmp

2009-11-19 @ 17:51:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0