vicken dag...

hej små änglar & demoner!!

Fick jobba över idag, en hel kvart, ska jag ta de i komp eller pengar? komp eller pengar? hmm svårt val!!
Vilken härlig start på dagen jag fick idag. Allt var frid & fröjd, frågade Elias om han ville ha sin obligatoriska gurk-bit innan dagis å han sa "nej mamma, den passar inte min mun idag"... blev lite chockad (brukar aldrig hända annars att han tackar nej). men han var glad. In med han i bilen, hinner backa ut ur uppfrten, sen hör jag" nej mamma" en rap "nej" kräks ... så jag kör tillbaka igen å in med han, lämnar över till hans pappa (tack)... sen till jobbet.  Skulle ha vaccinerat E idag, men men, de sket sig kan man säga!!!

Annars mår jag bra! Ska ju iväg på spa nästa helg.. Måste leta upp en bikini bara. kanske inte är så lämpligt att springa runt näck bland folk å fä..uppskattat JA, lämpligt NEJ!

 Love U dolls


Kommentarer
Malin

Hur är det med honom nu då? Blev det nått mer? Stackarn...

2009-11-07 @ 21:17:13
petra

det är bra med honom. tror bara att han fick nån "knäpp" .. han åt bara en stund efter!

2009-11-08 @ 07:43:50
Anonym

jag är din egna lilla docka =) puss/miss m

2009-11-10 @ 12:54:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0