Kalas & Ballonger från helvetet!!

Gomorron allahopa...
Idag vankas de kalas för lilleman... köpte ballonger på Gekås i fredags.. SUCK säger jag bara. Stenhårda, pyttesmå. Nog för att jag har ganska så rejäla lungor, men kom igen.. hur tänkte ni där??
Tur jag hade ett "stach" me fler :) Ballonger & choklad finns i driver :)

Var i Värnamo igår. De vankades Värnamo-dagarna. Fick umgås med världens bästa Madde, hennes Mage & söte-göte Isabelle.
Synd att regnet öste ner... man klär ungarna, men inte sig själv. Why?? Jo jag ska förklara varför. FÖR ATT DET SER UT SOM OM FAMILJEN TAIJKON ÄR UTE OCH GÅR I REGNOUTFITTARNA!!!!!!!!!!! Hallå lite class har man väl?? LITE!!!
Elias kissade på en av hoppborgarna i Åbroparken igår.. ville bara ha ur mej det oxå :) Om det luktar konstigt vid den längst in i hörnet... my bad! Jag skickade in han där då de var avspärrning överallt.. nöden kräver ingen lag!!

Nähä nu ska BIG moma fixa mat & fika till kalajset!!!

Funderar på att gå en inrednings/mode kurs... nån som vet nån bra??? :)



Kommentarer
Anonym

ulalalla uppdatering your skanish skinny bitch small moma luuuves you

2010-08-29 @ 13:38:26
Amanda

Tacktack! Lär behövas skrivhäften.. Haha. Allt bra med er i Rydöbruk?

2010-08-30 @ 18:57:37
URL: http://mandy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0