Mamma, hur kommer bebisen in i magen?

Vet ni vad jag får höra varje dag, varje timme, varje minut, VARJE SEKUND????
Mamma, mamma, mamma, mamma .... alltås jag blir snart tokig. Det hade ju vatt en sak om ropet efter MAMMA hade någon mening.. men varje gång jag svara JA... så tittar han på mej precis som om jag är knäpp... Så förklarar jag (VARJE GÅNG)... "Elias, om du ska ropa på mej hela tiden så måste du ha nånting att säga... du kan inte bara ropa på mamma utan att ha nått att säga.." Å vad händer då (VARJE GÅNG) ... jo då säger han "ehh mamma... (lång paus - nu försöker han fundera ut nån bra fråga).. ehh mamma... va är de för dag idag?"

Haha däremot en halv kul sak med mitt lilla minimonster. Jag har ju ganska så nyligen förklarat för honom hur bebisarna kommer ut ur magen "Jo lilla gubben, du kom ju ut ur mammas kisselisa" haha.. han tittade på mej med äckel å avsky, sen asgarvade han.
Men idag kom frågan som jag hade hoppats att jag skulle slippa svara på. "Men mamma hur kommer bebisen IN I magen då?" Mitt svar: "De får du fråga pappa om" ..
Ska de inte vara så... mamma tar de där me blommor & bin med dottern å pappan med sonen?

 Å grattis Madde på din B-day :)
Va e de för en dag... de är ingen vanlig dag för de är pingstvännen Maddes dag.. hurra hurra hurra :)


Kommentarer
evelina

you are one sick motherPucker

2010-08-06 @ 20:08:11
Anonym

Oh yes.. that I am ... and U löööööv it

2010-08-09 @ 17:20:04
maye

glömde och glömde förträngde hahhaa

2010-08-09 @ 21:05:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0