pajad maskin

Märklig dag idag... å mitt i allt märkliga.. pajjar min maskin. Och det kommer en gubbe från ett annat land som ska titta på den i veckan, då den ligger ute till salu. Ups :)
Hehe... "jag är en bimbo tjej ..la la la la la" ... skyller alltid ALLTING på min hårfärg.. ALLTID!

Igår var de kalas för Elias, en massa ungar och odrägliga föräldrar :)
Elias var glad, ungarna var glada. det sprang och stojades. När alla hade åkt insåg jag att de såg ut som om en tornado hade dratt igenom elias rum, trädgården och köket :( Bara till att städa, igen.
Nu för tiden gillar jag att ha ordning coh reda runt omkring mej.
haha majzan brukar alltid påminna mej om min LILLA klädhög i min etta i Värnamo.

Nu blir de nått avsnitt PH, sen sängen.
Trött i huvud & själ....

Gonatt underbara



Kommentarer
Anonym

ehh någonLITEN klädhög har jag då aldrig sett i den ettan det var mer hela gaderoben,, hahah

2010-08-31 @ 11:32:51
Amanda

hahaha du är ju störd. hoppas ni får kul ikväll, vill också dit!!

2010-09-04 @ 17:16:23
URL: http://mandy.blogg.se/
Amanda

Petra, helt allvarligt, du är störd.



;)

2010-09-10 @ 19:54:02
URL: http://mandy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0