underbara du

Igår fattade jag nog inte att de var sant... men idag smällde de till som ett stenhårt slag med en spade i bakhuvudet!
Visste ju att de bara har funnits två utvägar ... att fortsätta eller sluta, men jag hade ju hoppats på det sista...
Allting kommer ju tillbaka till en... allt bra & dåligt. När du var lycklig & glad, så var du verkligen LYCKLIG & GLAD! Men din mörka sida hängde hela tiden över dig som ett regnmoln på sommaren...
Önskar jag gjorde mer, men nu är det ju för sent.  Nu har du lämnat oss för en bättre plats, en plats där ditt lyckliga och glada jag kommer att skina igenom. Nu kommer du att få höra fåglarna och känna doften av blommorna, som du gjorde den sommaren du och syster var här. Minns så väl dina ord "herregud, va länge sen det var jag såg träden blomma och fånglarna sjunga, man varken ser eller hör sånt annars" .

Fantastiska underbara du, sov så gott. 

http://www.youtube.com/watch?v=vbEek2syG_s


Kommentarer
Anonym

<3 i love you big moma, på fredag ska du få världens största kram finaste bästa vän

2010-08-02 @ 20:06:00
Anonym

Lovar att krama tillbaka

2010-08-02 @ 20:07:44
Amanda

han är inte vaken halv 6 så han får va utan puss då :)



haha får se om han går med på att skicka filmen när han dansar. försöker få tillstånd att lägga ut den på fejjan men han ger inte med sig. :(

2010-08-04 @ 16:08:18
URL: http://mandy.blogg.se/
-

Fast du vet ju hur det är, det går inte hjälpa om dom inte hjälp vill ha tyvärr.

2010-08-05 @ 15:52:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0