Äntligen måndag :)

Jaha då var måndagen snart slut. Gud va jag har längtat efter denna dag, not :) Måndagar är ett jävulens påhitt. Borde raderas från kalendrarna, men jag tror nog dessvärre aldrig att de kommer att ske. men skit samma, nu är de ju snart tisdag :)

Är precis hemkommen från frisören, det blev klippning & slingning. Skönt att klippa sig ibland. Synd bara att mitt hår är så jäkla tunt, men men jag får la leva me de... om inte någon smart forskare nånstans kan fixa fram något magiskt piller för sånna som mej. hdejag vatt man så hade jag nog sett ut som clownen Manne. Någon vänlig själ som vill betala en hårfärlängning åt mej? Please???!!

Nu ska jag lägga mej framför teven.
Love Ya all



Kommentarer
Anonym

Det borde vara förbjudet att skriva så där :-)



Givetvis måste du visa hur du blev i håret, inte lätt att föreställa sig när man bara ser ord.



// H

2010-01-25 @ 21:46:34
petra

Förbjudet att skriva hur då?

2010-01-26 @ 16:59:51
URL: http://frublom.blogg.se/
Anonym

..att skriva nåt man inte visar! :-)



// H

2010-01-26 @ 21:35:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0