Elias har lekt Charlotte Kalla

Gokväll!!

jaha idag har man vatt i skogen och letat efter ved. Eller ja, träd som vi kan såga ner och göra ved av :)
Under tiden vi var i skogen så provade elias sina längd-skidor för första gången... det gick skitfint, han garvade varje gång han trillade och tro mej, han trillade MÅNGA GÅNGER. men jag tror att vi har skapat oss en framtida skidåkare


Imorrn blir de jobba igen. Blir nog att göra så de räcker å blir över.
Sen har jag lovat mej själv att försöka uppdatera bloggen lite mer. Har vatt lite kass och skött mej uruselt faktiskt. Över huvudtaget, så imorrn börjar min nya dag. Ska svara på mess & blogga  mera. Nöjda?



Kommentarer
Miia

upp till bevis, sen kanske vi blir nöjda! ;)

2010-01-24 @ 19:33:17
URL: http://latinamiias.blogg.se/
Anonym

jag e nöjd älskade bästa vän/majja

2010-01-24 @ 20:12:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0