Gislaved

Gokväll och god fortsättning..

Idag for de av till Gislaved :) *sakna*
Fick dock stå i kö i ca 30 min strax innan Skeppshult, då de hade hänt någon olycka.
Först åkte vi hem och träffade Josse Palm (de var ju inte igår precis), sen åkte vid hem till syster & huliganerna. Bobo fyllde 2år *GRATTIS*. Han fick ett teletubbies hus med tillhörande tubbisar Dipsey, Lala, Poo och
Tinky winky och alla fyra är homosexuella, utan den minsta tvekan!!!  Lyssnade på Audioslave i bilen. har nog haft den skivan i 6år, men den är fortfarande lika bra. Börjar dock bli lite hackig, får la fixa hem en ny.
Nu har jag och syster bestämt att de blir utgång sista helgen i januari. Parken here we come. Hoppas att Linda hakar på oxå. 3 mammor på stan. Finns det fler söta föräldrar där ute som vill leka "förälder på stan", så är ni hjärtligt välkomna. jag uppskattar alltid trevligt umgänge.
Ska försöka komma på hur jag ska ladda upp mina mobil bilder me, sen så ska ni få se på high tech :)
 


Kommentarer
Anonym

jaja mobba mig för att jag inte ha barn

2010-01-03 @ 14:25:49
Emma

Jag hade ju velat! men är ju inte mamma!! snyft

2010-01-04 @ 13:06:39
Petra

men även dom som inte är mammor får ju oxå följa med...tänkte mer på sånna som är äldre än 25 :)

2010-01-08 @ 13:21:49
Miia

what about me?!?! brukade inte jag oxå följa me er till parken innan va? va? va?? o hjälpa er två när ni blev liiiiiite för fulla?? :P

eller jag kanske inte räknas längre :( haha kan ju lära dej nya moves ;) haha

2010-01-23 @ 16:47:39
URL: http://latinamiias.blogg.se/
Anonym

klart att du räknas mia...du räknas alltid. Du är givetvis oxå välkommen. Å du om jag inte tackat dej för assistenten med fulla mej & syster... TACK!! :)

2010-01-23 @ 17:22:56
Miia

=) låter bra!! Hahaha så lite så...o ni som skulle supa MEJ under bordet?? hahaha fan vilken kväll! ;)

2010-01-23 @ 20:30:02
URL: http://latinamiias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0