hjärnkoll?

Usch vicken dag. har mått så jäkla konstigt. Ont i huvudet å kroppens känns avdomnat på ett konstigt sätt. Fick för mej att jag höll på att få en hjärnblödning eller stroke, men de gick över efter ett Ipren-intag :) Skumt de där. Kanske är det nån slags biverkning efter hjärnskakningen, jaja shit happends!

För övrigt så har jag läget under kontroll. Elias är förbannad på sin pappa för att han inte har kopplat in tevespelet än. Vet han ens vad ett tevespel är? JAAAA, säger han själv, men jag undrar jag!

På fredag blir de Ullared. Måste inhandla lite träningskläder & arbetsskor...



Kommentarer
Anonym

Kanske hittar du en ny dödskalletröja..En rosa, så slipper du skämmas på basketmatcherna.



// H

2010-01-26 @ 21:38:21
Anonym

what ullared?? ledig hjärtat? i love you / big mama

2010-01-27 @ 09:07:39
Anonym

gumman satt på datan på jobbet och hittade gamla bilder det va från den datan jag la upp och de bilder jag hade på dig där uppskattar du inte att jag lägger upp ju =) sak 2 elias tavla står i tvrummet ICKE PÅ TOA den är väl syndlig och fin,



sak3 vi måste kolla på resa ihop! i love you

2010-01-27 @ 09:16:51
petra

jag är lite trött på döskalletröjor... har redan en tjog :) men tack för tipset, men då är de la nån annan snorunge som skaffar en likadan ändå :) Marlene: nej inte ledig, men jag åker efter jobbet

2010-01-27 @ 17:14:16
URL: http://frublom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0