jag har skaffat Skype :)

Gokväll älskade !!

Jaha å då har äntligen jag trillat in i 2000-talet. Skaffade mej skype idag (Tack moster madde).   Inte för att jag fattar någonting och när jag väl tror att jag gör de, ja då funkar de inte alls. Behöver lite assistans från någon som är lite händig på datorer, du får gärna vara muskulös, väl tatuerad,  & lite av en bad boy, iaf till utseendet :) men på insidan som ett litet lamm, som bara vill väl :) ja nu är de ju inte nån kontakt-annons, har ju redan mitt på de torra, men jag menar till min dator. Sen är de ju klart en fördel om du är naken under tiden du fixar mitt Skype :)

Nu är jag ensam hemma, Elias och Larsa smet iväg till "the big capitol" Torup :) Eller Thairup som de är döpt till. Hade du kommit hit så hade du säkerligen kunnat lista ut varför Torup kallas för de. Om man säger som så här, är du över 50 och inte lyckats med kärleken än, så är sannolikheten att du kommer att åka till Thailand och "ta hem" en liten jänta ganska så stor, eller ja, jag tror faktiskt att det är säkert!! Så grattis till dej över 50, de kommer att lösa sig, du kommer att få ett skinande hem, lis & syckling varje kväll, eller om du föredrar nudla, så är de säkert inga problem!

Önskar att Madde mus kunne hitta sin "egna matador"... en liten söt kille (el man, om du hellre föredrar de), som kommer att fixa både tacos och tortillia till dig, när du vill! :) Men lova mej en sak bara, DU KAN JU BERÄTTA OM DE SKULLE HÄNDA!!!! har ju fått reda på att du undanhåller saker för mig, eller som du beskriver de. jag måste tydligen fråga dig om en massa saker för att få reda på hur de egentligen står till med ditt liv och allt  "på tapeten". 

Har för övrigt jobbat idag. Usch!! Gick inge bra alls. Hoppas inte att maskinen pajjar nu bara. den ska ju säljas :) Det där emot ska bli gött. Slippa tänka på att jag är den enda på företaget som kan maskinen.
Det är dock ganska så skönt att kunna smita undan å stå vid den apparaten när det är "lite motigt" ute på min avdelning, de kan ju vara de ganska så ofta.

"happy to be missunderstood"


Kommentarer
Anonym

älskling det e faktiskt helt omöjligt för mig att uppdatera om allt på tapeten eftersom det ständigt är nya tapeter ;) så det skull eunderlätta om du inte svarar märta mit i maten varje ggr jag ringer hinner ju hända så mkt där emellan maten och våra samtal

2010-01-24 @ 23:41:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0