Pulkaåkning & handboll

Go dagens
Nu är man hemkommen från Hylte. Jag och Elias har varit och hälsat på Laila och "lilla" familjen :)
Vå åkte pulka på Johansbacke...elias är en huligan, det är liksom konstaterat nu. Han åkte snowracer som Tony Richardsson kör sin hoj... sen bjöds de på soppa. Sen drog vi och tittade på handboll...å där hände en grej som jag egentligen inte borde berätta...men men det är ju ändå ingen som läser :)
När jag var i ullared sist så letade jag en efter en go tjock tröja till mej som jag tex skulle kunna ha på mig i pulkabacken...så jag hittade en vit med en döskalle på...tänkte "bra jobbat petra...perfekt"..så idag när vi drog till backen så satte jag på mej denna goa vita tröja.. hade dock inte med i planerna att jag skulle på handboll... men nu blev de bara så å jag tänkte inte mer på de. Vi kom dit, satte oss på läktaren å precis när jag skulle knäppa upp jackan i värmen, så ser jag...till min förvåning...en liten jävla skelögd snorunge på en 5-6år...MED SAMMA TRÖJA!!!!!!!!!!!! What the fuck??? kanske inte ens behöver berätta att jag inte tog av mej min jacka...utan jag fick sitta där och svettas som en gris.. oink oink oink

Så nu vet ni de..
Å nu till världens plan. jag och Laila har hittat en kille till marlene :) Mohahahahahahaha...det enda kraven jag hade på en framtida man till min homogay vän vara att han ska se ut som en badboy, men han får inte vara en!!!



Kommentarer
Anonym

hmmmm låter som en perfekt karl til mig haha

2010-01-10 @ 15:49:45
Keay

hehe berätta på, jag läser!

2010-01-10 @ 21:39:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0