snö över hylte kommun

jaha då var hela vägen täckt med ÄNNU MERA SNÖ *suck*... blir så trött.
Jaha å va hände igår? Jo det ringde från ett 08 nr, så jag tänkte att "jaha ännu en jäkla försäljare som ska sälja kalsonger HELT GRATIS, endast portot på 39.90 kostar"... men jag svarade ändå... följande sker
Försäljaren: F
Jag:P
F:"Hejsan mitt namn är X och jag ringer från postkodmiljonärerna och jag skulle bara vilja meddela dej att...."
Nu passerar hela mitt liv i revy, jag landar på Bahamas och lever livet
F(fortsättning: "er postkod vann i december och nu är de så att...."
Nu så börjar jag fixa till frillan och känner efter att jag inte har matresten mellan tänderna, för nu kommer snart STORA kamerateamet
F(fortsättning:" vi ringer runt till alla med samma postkod och berättar  att ni vunnit"
P: "jaha nämen va trevligt"
F:"ja så gratulerar till 150kr"
Nu är jag helt tyst, irritationen växer, vill strypa nån, skrattar lite falskt
P: "jaha va trevligt hehe"
Sen vill de aset erbjuda mej något väldigt bra...å vad tror ni de kan vara? EN TILL LOTT!!!! Fuck off säger jag bara. 150 spänn, det är ju för fasiken vad lotten kostar, ni kunde lika gärna gett mej en ny lott, era as.

Jag såg liksom hur mitt liv gick från totalt ovetande, till ett liv framför kamror i "Hollywoodfruar", till att vara totalt utfattig (med dock med 150 extra riksdaler på banken).

Jaja... nån gång kanske det är min tur.. jag kanske får nått arv av nån gammal avdankad släkting i öst, vad vet jag??
Hoppas att ni hade en bättre gårdag ialla fall.



Kommentarer
Emma

Så elakt! Finns nu på Facebook.

2010-01-27 @ 19:39:56
Maja

Kul att du vann men fasiken vad bittert att det inte var mer pengar.. :S

2010-01-27 @ 20:48:36
URL: http://mcaria.blogg.se/
petra

hehe såg de :) me like alot

2010-01-28 @ 18:41:34
URL: http://frublom.blogg.se/
petra

ja visst är de bittert när de inte blir mer än 150kr? haha

2010-01-28 @ 18:42:28
URL: http://frublom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0