Ostbågar & Vampire diaries

Gokväll!
va händer?
Här händer inte så mycke just nu. de var en "rusch" vid halv 6. Elias i badet och jag i tvättstugan... eller ja nu när jag tänker efter så inser jag ju att de kanske inte va någon rusch direkt. Är nog ganska slapp idag om jag tänker efter ännu mer. Faan jag måste sluta tänka efter, jag får ju bara dåligt samvete över allt jag borde ha gjort, men inte hunnit me...FÖR ATT DET ÄR SÅÅ MYCKE NU!!!

Har börjar spåna lite på lillemans rum. Ska försöka att fixa iordning där. Men nästa sommar ska ju farfar & pappa bygga en loftsäng, så jag vill ju egentligen inte lägga ner för mycke tid på renovering om det ändå ska göras om igen, inom kort! men lite hyllplan i olika färger, sen ska jag få använda cirkelsågen (tror att de var så den hette), ska såga ut hans bokstäver och sätta dom på en tavellist, tänkte jag. Sen lite nya gardiner & krukor och en STOR lampa...
Its gonna be great :) Jag kommer bli som "Lulu Carter on crack".

Ikväll är de MIN KVÄLL!!!
Klockan 8... mmm... vampyrer!!! Vampire Diaries
Kolla klippet om du inte sett serien!

http://www.youtube.com/watch?v=3KSwLCgyeyU

har vatt sugen på ostbågar i en vecka nu... så idag... (MARLENE...SCHHHH)...köpte jag en påse.
Faan jag undviker bröd & pasta, nån jävla lyx ska man la få ha. För övrigt så kan jag upplysa er om att gluten fri kost SUGER. Åt GF hamburgebröd idag. jag var liksom först tvungen att döda den där stenhårda saken... sen in i micron i hopp om att den kanske skulle mjukna till lite....sen var den ju ännu värre. seg och smakade gammal rumpa. Nää jag skippar de GF brödet oxå. Skyll inte på mej sen när jag bli en skinny-bitch. det är personerna bakom produkternas fel.
Känner nästan nu hur kinderna dras in... hur röven plattas till och...*tittar ner*... phuu....får tydligen behålla mitt "trade mark"... vicken jäkla tur.



Kommentarer
Miia

Men faan va duktig du Petra!! Sen när du har gjort fina bokstäver till din son så kan du få fortsätta o göra fina bokstäver till ALLA mina barn oxå! ;) hehehe

2010-03-05 @ 00:49:23
URL: http://latinamiias.blogg.se/
petra

oj...de blir ganska många bokstäver mia :)

2010-03-05 @ 17:03:29
URL: http://frublom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0