Ricky martin - gay...välkommen ut ur garderoben

hej & gokväll

Jaha då har mr Latino him self erkänt... jag säger som Gert Fylking ÄÄÄÄÄNTLIGEN
Det kommer ju inte direkt som ett brev på posten. Skönt att han äntligen kan stå för den han är.
Och NEJ marlene, man kan inte tvätta bort homosexualitet å NEJ Marlene det är ingen sjukdom!!!
Ricky Martin fick en stjärna på Walk of Fame i Hollywood, oktober 2007

Jag tycker iaf att det är underbart. Dessutom så kan han ju spela åt båda lagen nu, utan att blir hatad, mordhotad eller få bajs kastad på sin alltan av några huliganer som tror att det är en sport att trakassera folk. Speciellt sånna dära AIK:are... stackarna... kan inte vara lätt att se sitt favorit lag spela som sopor. Men men, life´s a bitch


Jag var på Halmstad travet igår. Jag vann över 200 riksdaler... jippi. Hade vinster på 7 av 9 spel :)
ja för den som har viss kunskap om bettning å sånt så inser ni kanske nu att  "hmmm...den bruden kan inte ha satt många kronor". Å nej de gjorde jag inte heller :) 20 :- / hamburg... *host* häst ... Men skit samma. Jag var alldeles exalterad ändå. Adrenalinet pumpade & vinnarskallen visade sig (inte direkt min bästa sida). Jag dömde dessutom ut chefen å hans tippningar :) Mohahahaha

Lasse är fortfarande gipsad. det är bara 6 ½ veckor kvar av pekande me kryckan. Tänkte slänga den på tippen i lördags, i brännbart avfall.
Inser dock hur lite jag gör hemma... *pust*
Så tack ktill dej Lasse aka. "KRYCKAN"

marlene sluta banta, du kan inte bli mer perfekt!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0