Man äter häst... inget annat

Heeej

Idag tog jag ut lite komp, vi har lite att göra på jobbet. Så jag åkte och hämtade lilleman, sen drog vi tilll Hylte för att hälsa på Laila, Crille & kidsen :)
Va mysigt när man kan sitta ute och dricka kaffe. men de blir ju fasiken kallt så fort solen går i moln.

Annars händer de inte så mycke i mitt lilla liv. Man sover, äter, jobbar och så går de runt. Tråkigt men sant.
Va i Ullared i fredags. *fattig*... på vägen hem svängde vi förbi en liten second hand butik. Å gissa om sambon blev lycklig!! jag har ju letat land & rike efter en jeansjacka till E, finns inte nånstans. Men inne i den lilla affären i ätran, där hittade vi 3st för 6kronor :) Vi köpte alla hahaha....BIG BUISNESS :) Så nu har han en att använda nu, och 2 när han vuxit till sig lite.
Jag hittade även ett par  (övnings)skor... Marlene har sagt till mej att jag ska köpa ett par sånna. Måste ju lära mej att gå i rejäla klackar... kommer förmodligen att se ut som en transvestit, i början iaf. Får la gå hemma på bakgården, med en klase bananer på huvudet... Dom kostade iaf 40 riksdaler... svarta... lasse köpte lite LP-skivor. Elias fick en bok. han ville först ha en om nån jävla ponny. men vi försöker ju lära han att riktiga män ÄTER häst, dom leker inte me dom. Så de blev en bok om nån gubbe på nån skrot :)

Köpte mej en ny bikini,.. en röd Betty Boob... yes that´s me. Tror dock att de kan bli lite komplicerat me överdelen, det fanns nämligen inte storlek GIGABANTISK. Men jag få la knö in dom på nått sätt.

Nähä Elias sitter i badet och jag har påbörjat middan. Får la fortsätta me det!
Åhh förresten, min mobil är glad igen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0