söndan från helvetet

Världenss segaste söndag.
Kaffe, rökning, kaffe rökning.... mina tänder kommer se ut som en smörblomma snart, måste verkligen skära ner på skiten. INTE LÄGGA AV, bara skära ner... måste ju ha nått att lugna nerverna med!!

Har vatt ledig sen i torsdags, skönt. Blev gislaved i torsdags...träffade storebror & sambo, kid nr 2 har anlänt, en liten prinsessa.. storebror alexander har energi, mer behöver jag inte tilläga, eller jo han är söt också!!
Är så glad att dom har ordnat till sina liv.
Sen åkte vi vidare till moster (min syster) å hennes 7 knoddar, eller ja anton är ju iofs 16, men fortfarande min bebis. han låter dock som han i filmen "polisskolan"... rösten liksom skär sig emellanåt..haha...stackarn. Hår på snoppen svettiga armhålor, hormoner och konstig röst, inte lätt att bli tonåring.
Sen hem. Fredagen var de "marknad" i Torup... hmmm 6 stånd och en karusell från helvetet. Elias såg måttligt road ut när han åkte. Till å me karusell-skötaren sa "Nähä jag får la trycka på STOPP-knappen innan ungarna garvar ihjäl sig" :)
Sen kom madde & Hugo (mr. Colgate), åt lite mat, spelade spel me lilleman, han vann över båda två i både memorie och ägg-spelet IN YOUR FACES..

Lördag: Konfirmation i gislaved. Amanda, moster andra stora bebis...

å idag... segt segt segt. lipade mig igenom en dokumentär om Alzeimers.. *suck* ...
tror att jag ska ta å röja i garderober i hallen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0