nr 1 Presentera mej själv

Är en tant på 30 jordsnurr :) Gillar att pennfajtas... nej just de ja, de var brevet jag skulle skicka till "Bullen".

Är iofs 30år, men jag är inte så förtjust i att "pennfajtas"... älskar dock att uttrycka mej med ord. Det är bland de bästa som finns, att munhuggas. Speciellt med personer av de motsatta könet, för dom verkar tro att tjejer ska vara tysta & tillbakadragna, men gärna vildjur i sängen.
Mina närmsta vänner skulle nog kalla mej "frispråkig"... vilket förmodligen är ganska jätte sant. Jag har alltid sagt vad jag tycker och tänker. Är dock aldrig elak, bara ärlig.
Pappa brukar alltid be mej ringa till stanser, om han vill att nått ska "hända"...

Är mamma till min lilla bebis, Elias. han är min lilla ängel med svarta vingar.
Är sambo till min sambo :) My monkey man.... en händig man den där Lasse...
Är syster till en jävla massa människor.
Är moster till 10 barn & faster till 4 styckna.
Är en fantastisk vän :)
Främst bästa vän me Marlene
http://amazingm.blogg.se/
Lyssnar hellre än beklagar mej. Därav denna blogg, här kan jag beklaga mej utan att gå på enskild vän.
Är född och uppväxt i Värnamo. Flyttade (1 dag efter studenten) 1999 till en liten håla utanför Ljungby. För att ett år senare flytta tillbaka till Värnamo. 2001 Flyttade jag till Gislaved, hem till syster och barnen.
2006 började magen växa, så drog flyttlasset till Hylte kommun. Är kvar här än och hoppas att jag blir kvar här lääänge till.
Har vatt sambo 3ggr. 2 gånger för många :)

Kommer aldrig att föda barn igen, det var de värsta jag gjort i hela mtt liv. Även fast lilleman är de bästa som hänt mej, så plågade han sin stackars mammas kisse**** å de grövsta.

Älskar choklad, majs (OBS gröna jätten), solsken, tatueringar, ciggaretter (*suck*), korsord, kaffe & massvis me annat!

Läser gärna romantiska tantsnuskböcker så som Twillight historien, allt me Marian Keys, Martina Haag.
Har sett "Dirty Dancing" mer än 1000 gånger, kan alla repliker, alla moves...
Robbie Williams är min husgud.

Vill ni veta mer, fråga på...




Kommentarer
Anonym

yes siiir min bästa vän,,, en otroligt bra lyssnare är du fröken älskar dig & jag ska minsann föda barn igen menkanske inte vara gravid,, mmm hu rgår det ihop?

2010-11-25 @ 08:22:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0