Nr 2 Min första kärlek

Shit.. va har jag gett mej in på :)
Förutom min nalle "Farfar" och min snuttefilt så har kärlekarna dragit förbi hej vilt.. men jag minns min första...
Han hade snea ögon & luktade ägg... han hette Oskar och var från den lilla landet Island.
Jag var väl runt 10års åldern och galet kär. Han var konstig... men vi var "ihop"... tror att han mest tyckte synd om mej... haha.
Kom ihåg när "han" frågade chans... de var faktiskt hans kompis som frågade åt honom. Jag och en annan kompis var båda kära i oskar, så när han gick till henne och hans kompis kom till mej, var hon ÖVERTYGAD om att "nu...nu frågar han chans på MEJ" , men han frågade åt sin tjocka kompis (mohahaha) och vice versa... gissa om de fanns en lycklig liten blondin i värnamo den dan???
Men en dag var han bara försvunnen. Jag misstänker att han flyttade hem till Island igen. Men jag minns dom konstigt snea ögonen och doften av ägg. han bodde förresten på "doktorn", bara ett stenkast från mej. Gick ofta förbi och låtsasades som om jag bara råkade gå förbi...   ♥



Kommentarer
Anonym

hahah min älskade blomma jag älskar dina stories / maye

2010-11-26 @ 11:57:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0