Nr 3 Mina föräldrar

Är dotter till en mamma och en pappa... knepigt värre va?
Min pappa är en pratglad herre på 69 år. Han är fantastiskt kärleksfull. Men också fantastiskt energi-krävande.
Inte kanske alltid på en negativt sett... men efter 5 samtalet på 30minuter, så kanske man låter bli att svara...
Är uppväxt med min pappa. det har vatt han och jag så länge jag kan minnas. Han träffade aldrig nån annan efter han och mammas skilsmässa (tror de var 1982)... han har alltid sagt "ska aldrig träffa nån annan så länge jag har barn som bor hemma... ingen ska få ta deras plats"... de är väl vackert, men han glömde nog bort sig själv på vägen...
Utan min pappa skulle mitt hjärta brista...

Min mamma är också en pratglad, finsk "brutta" på 53 år. Hon älskar att prata om sig själv... haha...
Har fått en bättre kontakt med henne och de känns ju bra. För min och Elias skull...

   Papi ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0