Vab-dag

Jag är för jäkla dålig på att uppdatera här.
Lovar mej själv att bättra mej varje gång jag gör ett inlägg, men de liksom skiter sig lika mycke varje gång.

Idag är jag iaf hemma med lilleman som är febrig och hostig. Detta innebär att ja dricker kaffe, röker & städer. Inte samtidigt dock...men jag varierar mina sysslor lite :)

På fredag drar jag iväg till Varberg på konferens med jobbet. Ska bli väldans trevligt, då vi ska bo på Asian spa, få behandlingar, äta & dricka gott.
har inhandlat mej en ny bikini, men inget passar. Antingen är de för stort runt om och för litet för själva grejerna, eller tvärtom. KAN INTE NÅGON DESIGNA EN BIKINI SOM PASSAR OSS MED STORA TUTTAR OCH LITE MINDRE OMÅNG?? Jaja, nu har jag bett ebn jobba kompis sy in den, så jag hoppas att de ska passa.
 Lyckades ju "kamma hem" en Billa Bong bikini på tradera. De stod "ONE SIZE FITTS ALL". Kan berätta för er att one size DO NOT fit all. haha jag såg inte riktigt klok ut. Men jag gav 32 kronor för den (frakt inräkntat), så nån (typ syster dottern) blir säkert glad när jag ger den till henne.

Mina helger är totalt uppbokade framöver. Usch, behöver lite vila tror jag. Men de blir bättre framöver.
Nästa helg blir de värnamo, gosa me plutten Lionell och hans mamma Madde mus (du heter inte madde mage längre).
helgen efter kommer storebror med sambo, elias ska få leka med sin kära kusin Alva, kanske tar en sväng till Busfabriken, det är ett evigt tjat om denna fabrik, så jag får la  visa mina goda sida och åka dit.

Vardagsrummet är nu i stort sett klart. Bara ett nytt bord & fylla väggarna med lite krims krams kvar.
Dock känns soffan aningens hård, men vi får la hoppa runt på den, så den mjuknar till.

Sen till de ledsamma. Min lilla fis, mosters lilla plutta, är sjuk :( De skär i mitt hjärta. I veckan kommer provsvaren, hoppas verkligen att allt kommer att ordna sig.  Det går inte en minut utan att man t'nker på henne. *love u*

Nu ska jag ta fram lite frulle till lilleman... eller kan man låta han äta gurka och bokstavs-kex en hel dag?? Mammas lilla sparris!!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0