Hösten?? Ett jävla skämt eller? Bitterfittan is back :)

Idag har solen lyst på mej :) Jippi ...
Hatar hösten, iaf när de blåser & regnar!
Lilleman håller på att bli sjuk *suck* ... Insåg precis att jag hatar hösten ännu mer
FÖRKYLNINGARNAS PARADIS!!!

Annars rullar allt på som vanligt!
Förvånansvärt många läsare på bloggen, dock väldigt få kommentarer!  Undrar hur nyfikna folk är... ganska jätte skulle jag tro! men det är ok... ni kanske inte har så mycke eget liv och därför vill leva i nån annans, helt ok för mig om ni nu tycker att mitt liv är mer spännande än ert!

Vill ni höra skvaller ??? :)
Skicka en hälsning och en undran i kommentarsfältet så ska jag berätta nått rikigt smaskigt :)
vet en massa som ni önskar att ni visste ...

Vann faktiskt på en triss igår :) Me so happy!!! 10 Lax just for me :)  Nu kan operationen göras ...

Nu blir de ett avsnitt av Mentalisten ... är han het eller het??

Å förresten, drömde jag i söndags att Alliansen vann valet? Och att SD blev vågmästare??
Kändes som en skum mardröm


MONA FOR PRESIDENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorrn blir de dresscode "nunnedräkt", vet att det är så ni vill ha de. Ska sköta mej vid kaffebryggaren oxå, gör ett kick ass kaffe som jag dessutom gärna dricker upp. Och om jag stoppar mitt pekfinger i muggen behövs inget socker ♥


Min son är världens sötaste när han sover
 Mammas älskling ...

Love U all



Kommentarer
Amanda

Per är mammas man... Claras pappa :)



Haha, du kan spela på facebook ju! Men jag varnar dig, det är beroendeframkallande!

2010-09-21 @ 23:40:39
URL: http://mandy.blogg.se/
Knotan

Tjao men hallå. Nyfiken och nyfiken vetefan, men jag gillar att läsa din blogg. Om alla vore lika räcker det med en enda blogg..vi är alla olika och jag skrattar ibland när jag läser den här sköna blöggen. :-)

mitt liv är iofs ganska intressant oxå(från mitt perspektiv). Men jag gillar gärna att jämföra med andra för att se hur mycket det egentligen skilljer individer emellan. bara det ÄR intressant!.

2010-09-23 @ 16:16:23
Anonym

Härligt "knotan" :)

Skojade lite med folk bara... haha men kul att nån kunde ta mej på allvar iaf! Vet dock inte om mina inlägg är speciellt "intressanta". Skriver mest bara om de som faller mej in för stunden. Men kul att du hittat hit iaf. Har du ngen egen blogg??

2010-09-23 @ 18:05:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0