Måndag Åhh härliga måndag ... not

Go kväll alla underabara och alla mindre underbara...
 Då var måndagen nästan avklarad.. bara ett avsnitt av Ullared & CSI sen så kommer John Blund och viskar med en hes lite halv sexig röst "Peeeeetra peeetra du vet att du vill blunda..."
Jaa de brukar faktiskt låta så ...

Vad händer annars då? Förutom att Alliansen knep folkets röst igår *BIG SUCK PÅ DEN* ..
Inte mycke.. har lagat en middag ala riktig husmanskost. Köttbullar & mos och stekt lök. Alltså stekt lök är så jävla underskattat ...  Visst man luktar som någon som Sverige Demokraterna förmodligen inte tycker om, men vem faan bryr sig!! Det räcker väl att man är jävligt snygg?! Måste man lukta gott i munnen oxå? 

På onsdag tänkte jag kamma hem Jackpoten på Bilbingot .. I´m hooked!! Vi räknade (jag och min vapendragare till bingopartner) att vi kammat hem 7700 kr denna säsongen. Förra blev de 300kr delat på 3 pers :( Men iår är de vi som äger hela stället!!! Stackars pensionärer, får åka hem och steka sina falukorvar, medans vi iaf kan fylla den med LÖK, peta in den i ugnen och dricka en vält kyld champange till. Eller jag sprutar ju den hej vilt i köket ... väggar och tak får se upp varje onsdag kväll!! Ser ut som en Bratt on crack när jag springer runt med min magnum flaska ... Phhhooouu phooou  (låter ungefär så) ...

Nähä Ullared var de ja ...
Ikväll hoppas jag att Mr Blund är naken när han viskar med sin heta stämma. NEJ JAG KAN INTE SE HAN!!! MEN JAG KAN VÄL FÅ DRÖMMA!! Dessutom ser har ut som Ami james :)



Å Ps (hahha fortfarande kul, lika kul som "hej jag är en tjej på 30 jordsnurr som skulle vilja pennfajtas")

5 veckor kvar till bebis födelse... Gooo Madde... kommer att gå finfint, me lite droger ikroppen :)


Kommentarer
Sandra

Är du sur över valet?

2010-09-21 @ 09:55:02
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Sandra

Exakt!

2010-09-21 @ 19:36:52
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0