Tigerjakten & autografer

Minns inte vilket år de var, men tidigt 2000-tal
Jag och syster hade planer, BIG PLANS .. vi skulle till Parken (gislaved) och  kolla på Mora Träsk ...
Haha, bara tanken på att hundratals onyktra vuxna sitter (eller står) och lyssnar och sjunger med tid Mora träsk känns lite halv skumt :)
Vi va laddade till tusen.
Hamnade ganska långt fram i skaran av odrägliga fyllerister. Satte oss ner på golvet, som sig bör när "träsket" har sina shower.
 Vi kunde ju alla låtar då min systser har ganska, jättemånga barn och det var de enda dom skulle lyssna på i bilen.

"När lisa borsta tänderna, borstar hon så här, hon borstar alltid tänderna både här å där" (det var nu dom vulgära movsen började.. behöver kanske inte förklara mer med tanke på texten) ...
I vilket fall som helst så sjöng och tjoade vi hela kvällen.. var t.o.m framme och språkade med dom två "grabbarna" i bandet ... tror t.o.m att vi kanske flörtade lite (uahhhh)
Vaknade dan efter, jag och syster står framför spegeln i badrummet... varpå hon börjar asgarva. Jag hade tydligen fått deras autografer.. PÅ PATTARNA!!! Hon tyckte de var jätte kul, hysteriskt kul. haha tills hon ställer sej framför mej och gör nått.. då ser jag, strax under byxlinningen... VÄRLDENS STÖRSTA HOPSMET AV TUSCHPENNA.. På nått jävla vis har dom lyckats skriva sina kråkor på hennes skinkor!!! Då skrattade jag!!!
In your fce .. haha... den som skrattar först...

Vaknade med ett skratt idag, när jag låg ochtänkte på detta.

Igår vart jag i Ullared, vet inte vad jag tycker om den affären längre, den ruinerar ju mej..
Men jag hittade massvis me braåhagrejer .. jeans, trosor, krukor, tröjor haha.. jaa braåhagrejer :)

Nu ska jag återgå till mitt donande.. vaknade strax innan sex iadg :( Elias kom, men L skickade han i sängen igen... efter 30 min (då jag var tvungen att gå upp) hör jag från Elias rum "Mamma... är de morgon nu så jag kan gå upp" :)
Söto


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0