uppdatering

hej .. long time no skrevet :) (inte som i kön, utan som i att jag inte skrivit)
Min blogg har verkkligen fallerat... känns bara som om jag skriver om tråkigheter!!
Men det är ju en "ventilations-plats" å pallar man inte me de, så kan man ju bara klicka sig vidare till nån som skriver om kul saker... men jag ska bättra mej.. har bara vatt mycke nu.

Mitt liv gick i spillror den 6 Maj... min finaste pappa somnade in på sjukhuset..
om jag visste innan hur mycke tårar svider så skulle jag förvanat mej själv. 
Har sörjt förr, mist folk som står mej nära, men de här, det är det absolut värsta! man tänker tillbaka och ångrar saker man gjort och saker man inte gjort! Man saknar, herregud, trodde inte de var möjligt att sakna så mycke. man väntar på att telefonen ska ringa, det gör de inte.. inte de nummer som man vill...
Men i vilket fall så går ju livet vidare, med en stor förlust i hjärta och själ... men man måste käma på. Pappa är lycklig nu, han flyger med dom han saknat, farmor, farfar, niklas, lukas och nikolaj ... Vet att han ser ner på oss...
Var hos en tjej som är lite i kontakt med andevärlden, eller rättare sagt i mycke kontakt... det var en fantastisk upplevelse... ska inte avslöja för mycke, men jag fick veta och lära mej mer om mej själv, men även om andra...
fick även "kontakt" med andra sidan ... trodde jag skulle bryta ihop, men det är ju inte min grej...
har inte gråtit sen pappas begravning, de går inte... känner mej hemsk, precis som om jag inte bryr mej! Tro mej, jag har försökt.. men inga tårar ... inte nårra mängder iaf.. bara nårra på kinden
Är tydligen för organiserad och fick rådet, "skriv in de i din kalender".. kankse skulle ta och göra de...
Vet att marlene hade blivit glad om ja fick ut lite känslor:)

Ja ja, ska inte tjata mer om min sorg...

I lördags var de utgång.. BIG TIMEE!! hade fantastiskt roligt... umgicks med folk som är finare än finast.. träffade nya bekantskaper som jag tror skulle kunna ge mej mera erfarenhet av livet... känns fantastisk!
Var hos malin innan, på lite förfest. sen drog vi in till Halmstad, tall ship... Bulls, Solgården, Bulls (igen), & slutligen Trottobar... sen efterfest...  slutade i lite kaos... men jag fick nån knäpp bara...
trdeje gången som jag blir tagen för att vara "September" ... fattar de inte... det finns ju ingen som helst likhet mellan mej och henne...

Idag började allvaret å semestern var slut. Känns helt OK ändå.. lite vardag!
Ha även skaffat mej en nya mobil, en Iphone 4 (min nya älskling ♥) ...

Nu ska jag återgå till danska Paradise Hotel ... mm love it!!! Måste ju fördriva tiden me nått på kvällarna..



Kommentarer
Malin

Ja kul hade vi! Du e fin med! Vill veta vad som hnde i slutet bara. Tar det över kaffe en dag om du vill. Kraaaam

2011-08-08 @ 23:42:05
Frida Heidi Ninnie

<3

2011-08-11 @ 17:34:07
URL: http://talihinasky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0