Varför?

Hej!

segis idag!
Har några undringar som jag tänk på idag..
Varför säger man...

Upp å hoppa (när ett barn trillaT)
Hoppa in i duschen?
Hoppa i säng?
Är vi beroende av att hoppa??
Vad jälper det ett barn att ställa sig och hoppa när han/hon skrapat upp benet?
Är det så smart att hoppa i duschen, om det är halt?
Å i sängen vettifan om man ska hoppa... stommen kanske knäcks!

Varför ställer sig alltid folk ivägen när dom ska prata... på tex Gekås eller marknader eller affärer överlag?
Varför har tjocka killar ALLTID för tajta kläder?

Å är det verkligen sant att det finns killar som iunte fantiserar om kändisar? Isf så ska jag lägga upp lite förslag på fin fina runkobjekt!!

Het?  Het?  Het? 

4 alternativ ...
Pink, till å me jag tycker hon är jäkligt het faktist!!
Brittan, in a good day kanske?
Megan Fox verkar de som alla karlar tänder på
Kathrine Higel (stavningskoll, skit sak samma) ... såg en film me henne igår, het me ???

Jaja, nu tror jag dippen är redo.. japp kör fatcamp goen crazy ikväll.
Vågen står till så jag behöver nog lägga på mej nått kilo ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0