lämnade kvar benen i bilen...

hej & gokväll...

Har haft total blogg-torka.. .har de egentligen fortfarande också.. känns bara som att livet flyter på, slentriant och tråkigt.
Visst har jag allt och lite till... men de flyter bara på... haha.. å sen går de en dag och räkningarna ska betalas å då undrar man varför att bara inte kan "flyta på" :)

Sitter och lyssnar på Audioslave och minns tiden i Gislaved.
Bodde i Värnamo i 19år och gislaved i 5... men ändå känns gislaved som mitt andra hem. Saknar min syster och barnen... kan dock inte påstå att jag saknar jätte många "vänner", då dom flesta inte var på riktigt. Har nån enstaka kvar som jag värdera ganska högt. Men i Gislaved har jag ingen "Madde"...
En sån som hon finns ju iofs inte nån annan stans heller. "shes a song, written by the hands of good"
Vicka fester man haft i G-ved .. å guuud...
Hur många gånger har man lämnat kvar benen i bilen efter en kväll i Parken... Jo jag fick ju med dom strax efter kroppen.. men oftast låg kroppen strax utanför bilen och benen liksom kom någon minut efter!! Jag har också spanat efter indianer, de är de inte många som gjort...
Jag har trillat över polisbilar... usch.. gisledagarna drar med sig mycke skam på här när jag tänker efter i efterhand.
Har gjort mycke konstigt och dumt i den där hålan... mycke som kommer att prägla hela livet. Mycke jag ångrar jag gjort och ännu me jag ångrar att jag inte gjorde...
Men man ska ju tydligen inte gråta över spilld mjölk...
"Cant trust good with my destiny" som de så fint heter.. såp jag får ta ödet i mina egna händer!!!!

Sen vill jag ju passa på att gratulera världens finaste och hennes "Mr Colgate/Big Daddy" till förlovningen


Snart ska Lionel får sitt namn... den 12 smäller de...
Han är så söt, man smälter... ska lära han allt jag kan :)

Audioslave -  "I am the highway"
"Friends and liars
Don’t wait for me
Cause I’ll get on
All by myself
Put millions of miles
Under my heels
And still too close to you
I feel"







Kommentarer
Anonym

du är bäst min älskade underbara och vackraste vän i heeeela tjocka världen puss puss my hot mama

2011-01-25 @ 20:03:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0