vad har hänt???

Gomorgon och en fint nytt år!!

Inte bra att vara ledig så här länge.. man blir ju helt förslappad. Har varit hemma sen lunchtid den 23 december. Har hunnit med en hel del. En tripp till värnamo... fick äntligen träffa Lionel, moster lilla fis ♥ 
Fick också träffa pappa och lillebror Jay (hahaha)...

Sen firades jul hos svärmor & svärfar... och sen en liten minijulafton i Forsheda hos bror med familj. Det slutade med att jag hanmnade på Harrys på kvällen. Usch, jobbigt dan efter. Mitt huvud vill inte att jag ska dricka.
Årrt kommentar kom från jennies pappa... (OBS!! Läs kommentaren på riktig småländska)
"Jahu Petra... va ha du fö vämäsystäm i huset då?"

Sen blev de en resa till syster och barn i Gislaved. Usch får dåligt samvete, är aldrig där. *sakna*...

Nyårsafton, somnade innan 11.

Sen åkte jag och elias med malin & nellie till huvudvärksfabriken. Elias & Nllie lekte helt själva, så vi mamis kunde dricka kaffe och tjöta skit :) *me like*

Idag är de lördag och vi ska ha lite gästerikväll...
Igår vaknade jag me kallsvettningar, drömde om ett tal, som jag höll på ett annat språk inför en MASSA folk.
Och idag vaknade jag av att elias frågade mej "Mamma..... har dina tuttar trillat ner eller?"
Kul...

Nu ska jag plocka och dona lite...



Kommentarer
Anonym

hahaha hola comprades una cervesa por favor you should do it!!! love you honey bunny

2011-01-10 @ 09:15:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0