It aint over till the fat lady sings

Saker du inte visste om mej

* Tycker inte om djur, över huvudtaget. Andser att ALLA djur gör sig bäst på tallrik, me beasås
*Hatar assymetri, får panik när inte glas och tallrikar är "rätt placerade" i skåp. Heja symmetri!!!!
*Tror på andar och hoppas på vampyrer
*När jag var 15år valde jag ut namnet Elias,
om jag skulle få en son, skulle de bli hans namn. Man   kan säga att jag fick som jag ville (som alltid)
*Är rädd för nauren, på riktigt... tycker inte om högt gräs å kryp...
*Har värsta blodfobin, klarar inte av de, mår illa, blir "svimmig", lite som panikångest
*Kan stänga av ljud runtomkring, tror jag lärede mej de när jag jobbade inom skolan... konstigt va?
*talar genom andras texter, ibland när jag vill uttrycka mej tycker jag att andras låtar är ett suveränt sätt att tala
*Jag ångrar aldrig mina uttalande, det kanske inte var nått ni inte visste iofs
*Hade aldrig klarat att ha hus på egen hand, jag har tummen mitt i handen
*Är en människokännare, tycker saker om folk runtomkring mej just nu... men de håller jag för mej själv
*Har en D-kupa, har alltid trott att jag är en C, men har insett att man inte kan knö in dom i nått så "litet"
*Köper alltid för stora byxor, måste börja inse att jag tappat nårra kilon
*har skitdagar, men håller de alltid för mej själv, ibland skriver jag av mej här..
*Färjestad & Helsingborg, mina favvolag när de gäller hockey & fotboll
*medium, har pratat med två och båda sa samma sak... "Petra du är en energitjuv"..

Så... lite som ni kanske inte visste ...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0