År 2011, aldrig mer...





♥Välkommen år 2012
Året som kommer att prägla hela mitt liv...

2 dop
2 bröllop
2 begravningar


Rasmus (min älskade gudson) med pappa Peter på dopdagen

Lionel (mini ganstern) fick sitt namn i katolska kyrkan


Min finaste ängel på jorden fick sin Hugo.. nu faller allt på plats marlene!!


Min heta storebror Peter fick äntligen sin Anna

Appropå Anna... Det är någonting där... kan inte med ord beskriva de.. men mitt ♥ klappar ett extra slag för henne.. är helt hundra på att vi mötts i ett tidigare liv... hur, var å när vet jag inte.. men känslan av samhörighet finns där.. hon känns lika mycke som en syster som mina egna... Hoppas på livslång kärlek mellan dej och bror... annars kidnappar jag dej :)
Likadant me deras pojk, Rasmus... min gudson, han får också mitt hjärta att slå frivolter.. där har jag mina aningar, men håller de för mej själv... vill ju inte att ni ska tro att jag är helt knäpp i kontoret!!

Och sen var de de sista ja... yvå begravningar...
Den senaste, Tommys gjorde ont i själen, men av andra anledningar än den första begravningen.

Men den första...
Den gör inte bara ont i själen, utan i hjärtat, i armar, ben och käkar... ja överallt där man kan känna nått.. gör till och med ont under fotsulorna när man går...
Smärtan är inte de värsta, det värsta är saknaden... att de fattas nått..

Än idag fattar jag inte...
Känns som om du är borta... känner inte av dej längre... kom tillbaka är du snäll... jag är inte färdig med dig än...


Blev moster också, till världens minsta plutta Nelly


Och snart är de dags igen, vet dock ej kön på bebis, men de blir förmodligen antingen en hon eller han!!!






"Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag"



Kommentarer
Anonym

Ååå min bästa systra du är allt en skatt / m

2012-01-07 @ 20:19:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0