Ursäkta, kan ni eskotera mej över vägen?

Fortfarande tisdag... fortfarande hemma... Hatar den nya "tidslinjen" på FB.. de nya innebär att de är svårare att snoka på andras sidor :) allt är mycke svårare att hitta... tror att FB-ledningen har skapat detta som ett direkt hån till sånna som mej, snokare... Har börjat plocka bort personer, sånna som jag inte skriver till, eller som inte skriver till mej.. sånna som jag inte har nått utbyte av att veta vad dom gör "Idag har jag tvätta bilen" "Nu skiner solen" och sånna som taggar alla ställen dom är på "at ica" "at uppfarten vid en gata" osv!!! Jag gör oxå kassa uppdateringar och skriver vart jag är.. men då kan ju andra göra som jag, PLOCKA BORT MEJ!!! Nähäpp nu ska jag hämta min älskade lilla son


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frublom

Säger det andra tänker

RSS 2.0